מלון שפיים

חוויה של נופש ועסקים

בעקבות מלחמת חרבות ברזל

אורחים יקרים, לעת עתה המלון ומתחם הכנסים בתפוסה מלאה
נשמח לארח אתכם ממש בקרוב

מלון שפיים - קיבוץ שפיים

נופש, חוויה, עסקים, טבע וים

מלון שפיים הוא אי ירוק במרכז הארץ שבו כל חופשה משפחתית או רומנטית, נופש חברה או כל אירוח עסקי הופכים לחוויה מושלמת. במרחק של רבע שעה בלבד מתל אביב, במיקום נוח ונגיש, כשאתם מוקפים מדשאות מטופחות וגינות פורחות, תוכלו לחוש מיד את השינוי באווירה ואת הרוגע באוויר. במלון 140 חדרים מרווחים ונעימים, צוותי אירוח מקצועיים ואדיבים, מסעדה המגישה שלוש ארוחות מגוונות עם חומרי הגלם הכי טריים מהתוצרת המקומית, בר קפה המגיש תפריט חלבי וכמובן אינטרנט חופשי בכל שטח המלון והחדרים.

מלון שפיים מציע חווית נופש באווירה כפרית לכל המשפחה ומקום נפלא מוקף טבע במרכז לכל סוגי הכנסים והאירועים

החדרים שלנו

במלון 140 חדרים מרווחים ונעימים באווירה וסביבה כפרית, רגועה ומטופחת. חדרים בקטגוריות אירוח שונות, חדרים כפריים מרווחים לחופשה משפחתית. חדרים עם מרפסת וחדרים צמודי קרקע מפנקים עם יציאה לדשא במיקום מבודד ורומנטי המעניק שקט, פרטיות ואווירה פסטורלית. אינטרנט חופשי בכל שטח המלון והחדרים. קרבה לאזורי טיול, בילוי, נופש וחוף ים.

אירועים עסקיים בשפיים

מתחם הכנסים והאודיטריום הגדול שוכנים בליבה של סביבה ירוקה, בין הים והשדות.
מתחם הכנסים של שפיים מציע את כל מה שאתם צריכים לכנס מוצלח. במתחם ניתן לקיים ולערוך ועידות, ימי עיון, כנסי יום, ישיבות וסדנאות. החיבור יוצא הדופן בין המיקום האטרקטיבי ובין השירותים המקצועיים מבטיח כינוס חווייתי ויצירתי. המתחם מיועד לכינוסים בגדלים שונים ובסגנונות מגוונים. בית המלון וגן האירועים הצמודים מרחיבים את טווח אפשרויות האירוח לפי צרכיכם ובחירתכם. אתם תדאגו לקהל ולתכנים, אנחנו נעשה את כל היתר.

חבילות ומבצעים

5% הנחה בהזמנה דרך אתר

חוויית נופש לכל המשפחה

במלון שפיים תמצאו חויית נופש לכל המשפחה ולכל אירוע. בצמוד למלון פארק המים שפיים שפועל בעונה. משחקייה לגיל הרך, חדר פלייסטיישן ומשחקי וידאו, הפנינג מתנפחים בעונה, השאלת אופנים ללא עלות לרכיבה עצמאית בשמורת חוף השרון או באזור. בנוסף קיים מתחם חופים וספורט עם פוד טראק – המקום המושלם לשקיעות וקפה של אחר הצהריים.
במלון מסעדה המגישה שלוש ארוחות טריות ומוקפדות ביום, בר קפה שפתוח כל שעות היום עם שולחן סנוקר.
המלון משמש כפתרון מושלם ללינה לאורחי גן האירועים בשפיים ומאפשר לסיים כל אירוע שמח בלינה שלווה במלון.